Akumulator do MINI Countryman
Mini Countryman – osobowy crossover produkowany przez koncern BMW pod marką Mini od 2010 roku. Auto zadebiutowało podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2010 roku. Pojazd jest pierwszym crossoverem marki i pierwszym od wielu lat modelem tej marki z dwiema parami drzwi bocznych. W 2013 roku do sprzedaży trafi 3-drzwiowa odmiana Countrymana – Paceman. Wiosną 2014 roku Country man został poddany liftingowi. Stylistycznie Countryman nieco upodobnił się do Mini hatchback nowej generacji, lifting dotknął głównie pas przedni i zderzaki. Ponadto poszerzono wyposażenie i modernizacji poddano jednostki napędowe. Coutryman może być wyposażony w wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 l w dwóch wersjach mocy: 98 i 122 KM oraz doładowaną wersję tego silnika o mocy 184 KM. Dostępny jest także silnik wysokoprężny z turbosprężarką o mocy 90 lub 112 KM. Najmocniejszy silnik Diesla ma pojemność 2,0 l i dysponuje mocą 143 KM. Rajdowa odmiana zbudowana na bazie Contrymana nosi nazwę Mini John Cooper Works WRC. Auto wyposażone jest w turbodoładowany silnik 1.6 o mocy około 300 KM i stały napęd na cztery koła. Auto skonstruowane zostało przez firmę Prodrive i pojawiło się na rajdowych trasach w sezonie 2011. Odmiana nazwana Mini All4 Racing skonstruowana została przez X-raid na potrzeby rajdów terenowych. Wyposażona jest w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 3 litrów osiągający moc 300 KM i ok. 700 Nm momentu obrotowego. Auta o tej specyfikacji zwyciężyły m.in. w rajdzie Dakar 2012 (Peterhansel) i Baja Poland 2012 (Hołowczyc).
Źródło : Wikipedia.org
Sugerowany akumulator 1: 647MF (Benzynowe)
Sugerowany akumulator 2: 9A47 (Benzynowe)
Sugerowany akumulator 3: 648MF (Diesel)
Sugerowany akumulator 4: 748MF (Diesel)
Sugerowany akumulator 5: 9A48 (Diesel)