Menu

Chevrolet Caprice IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1990 roku. Czwarte wcielenie Caprice’a przyniosła radykalną zmianę formuły w stosunku do produkowanego przez 13 lat, kanciastego poprzednika. Nadwozie stało się smuklejsze i bardziej zaokrąglone, zachowując masywne proporcje. Charakterystycznym rozwiązaniem zostało trzecie okienko boczne za tylnymi drziwami, a także ścięte nadkole częściowo zasłaniające tylną oś. Podobnie jak poprzednik, czwarta generacja Caprice’a była powszechnie wykorzystywana przez amerykańskie korporacje taksówkarskie, a także tutejszą policję. Szczególnie w formie radiowozu w charakterystycznym, dwubarwnym malowaniu, pojazd doczekał się statusu kultowego. Produkcja czwartej generacji Chevroleta Caprice zakończyła się pod koniec 1996 roku wraz z pokrewną Impalą SS, nie doczekując się bezpośredniego następcy. Do produkcji topowego sedana powrócono w 1999 roku, jednak oferowany był on już tylko pod nazwą Impala i przyjął postać samochodu o segment mniejszego.


Sugerowany akumulator 1: DEKA ORIGINAL EQUIPMENT 678MF

Sugerowany akumulator 2: DEKA ORIGINAL EQUIPMENT 678DT

Sugerowany akumulator 3: DEKA ULTIMATE 778MF

Sugerowany akumulator 4: DEKA ULTIMATE 778DT

Sugerowany akumulator 5: DEKA INTIMIDATOR 9A78


Przeczytaj także: