Akumulator do Mitsubishi Diamante
Mitsubishi Diamante – samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1990?2005. Na rynku europejskim model nazywał się Sigma i był oferowany od 1991 do 1996 roku. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowe kombi (tylko I generacja), które zaprezentowano w 1993 roku. Do napędu używano tylko silników V6 (od 2,0 do 3,0 l). Moc przenoszona była na oś przednią lub (opcjonalnie AWD) poprzez 4-biegową skrzynię automatyczną lub 5-biegową skrzynię manualną. Powstały dwie generacje tego modelu. Duża limuzyna Sigma, zwana w Japonii i w USA Diamante, była najbardziej luksusowym Mitsubishi oferowanym w Europie. Pojazd oferowany był w jako klasyczna limuzyna, oraz w postaci obszernego kombi znanej też jako S.W (station wagon). Auto było bardzo bogato wyposażone, i oferowane tylko i wyłącznie z silnikami V6 własnej konstrukcji, umieszczonymi poprzecznie w komorze silnikowej i napędzającym przednie lub w wersjach japońskich wszystkie cztery koła. Najmniejsza z jednostek miała 6 cylindrów w układzie widlastym, objętość 2,0 l, moc 125 KM (92 kW) i stosowana była w japońskich wersjach tego pojazdu. W Europie pojazd napędzany był silnikiem V6 o objętości 3,0 l o mocach odpowiednio 177KM(12V) i 205 KM(24V) (129 kW i 151 kW) i sprzedawany pod nazwą Mitsubishi Sigma. W najdroższej i najlepszej wersji do seryjnego wyposażenia należała automatyczna skrzynia biegów, układ kierowania wszystkimi kołami i ECS ( Electronic Control Suspension – Aktywne elektroniczne sterowania zawieszeniem)4WS(Cztery koła skrętne).
Źródło : Wikipedia.org
Sugerowany akumulator 1: 586MF (1999-2003)
Sugerowany akumulator 2: 786MF (1999-2003)
Sugerowany akumulator 3: 634MF (Pozostałe lata)
Sugerowany akumulator 4: 734MF (Pozostałe lata)
Sugerowany akumulator 5: 624FMF (Pozostałe lata)