Akumulator do Land Rover Range Rover Sport
Od połowy 2005 dostępny jest całkiem nowy model Range Rover Sport. Zbudowano go w oparciu o lekką ramę, zwaną „integrated body-frame”, której sztywność wspomagana jest przez konstrukcję nadwozia. Pochodzi ona z modelu Discovery LR3. Tylna klapa w całości podnosi się do góry, w przeciwieństwie do swoich poprzedników, w których podzielona była na dwie części, z których dolna opuszczała się na dół tak, aby można było na niej usiąść. Do napędu posłużył widlasty, ośmiocylindrowy silnik benzynowy konstrukcji Jaguara, doładowany 4,2 l o mocy 390 KM (287 kW) oraz turbodiesel TdV6 o pojemności 2,7 l (2720 cm3) i mocy 190KM (140 kW), a także TdV8 o pojemności 3,6 l (3630 cm3) i mocy 272KM (200kW). Wszystkie silniki przenoszą napęd na wszystkie koła poprzez sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów i dwubiegowy reduktor. Zawieszenie wszystkich kół jest niezależne. Jak na miejski i na dodatek sportowy samochód terenowy, wyposażony w opony szosowe, całkiem nieźle radzi sobie w lekkim terenie. Tarcze hamulcowe o dużej średnicy ograniczają możliwość zamontowania opon terenowych (o mniejszej średnicy).
Źródło : Wikipedia.org
Sugerowany akumulator 1: 694RMF (2006)
Sugerowany akumulator 2: 9A94 (2006)
Sugerowany akumulator 3: 649MF (2007 ->)
Sugerowany akumulator 4: 9A49 (2007 ->)